Monday, June 27, 2011

pergadohan di SMKBSP(sekolah aku la)hehe

kes ni aku dpt tau lma dh..aku tgk ali(kwn aku) kt tingkat 3 blah form 3..aku tgk dia boh bdk cina tu gila2..smpai cina tu terjatuh kt lantai..ali tu boh lg..lg pon ali tu msok silat..mmg sempoi la..haha.pas2 besa la..gadoh..msti ada yg tk puas ati..cina la yg tk puas ati..esk2 tu depa angkot geng mcm yakuza dh aku tgk..nk taboh ali tu..dok berkumpui kt dataran ilmu(tmpt perhimpunan)..ramai tahap der.adess..geng mlayu rmai geng cina pon rmai..aduh..aku ngn geng2 aku dok tgk la dr kls..dok syak yg cina2 ni tk puas ati kt ali..las2..dlm 5 minit cmtu..depa start gadoh..bkn one by one..spa ada kt dataran tu kna pkoi..kami dok tgah syok2 tgk..then aku kalih tgk apit(classmate aku) ilang dh..tgk kt dataran dia p join skali p boh budak2 cina.!!!.bhahahahha!!seyes lwk..aku ngn Amir nk join gak..aku dok ckp kt Amir..(wei jom r..jom r!!!)dia dok tggu pa tk tau..las2 dh abes..kami tk jd nk join..HRAM BTOI APIT..P JOIN BKN NK AJK KAMI!!!hahaha..then..aku dgr cita cina kot bwak pisau..ada budak melayu kna skit kt tangan..gila goh..tp aku tk tau la pa masalah depa..bhahaha..ish.rugi2!!!!aku nk join gak!!!bodo pya apit!!p join tk ajk aku!!!bhahahaha..aku geram gak kt budak2 cina.bru form 3 dh tnjuk keras kepala..hmm..

No comments:

Post a Comment