Saturday, July 2, 2011

Larian Satu Malaysia

err..aku igt larian ni aku mls nk p..aku tya kwn2 aku pon..kebanyakkan tk mau p..hmm..yg Dia tk pyh tya..msti p pya.. ; ) ..siap paksa aku lg sruh p..klau tk p dia ckp tk mau kwn seminggu..hihhhhi!! comey pon ada!! ngeee!! ..so aku ponn p la..p2 tgk2 alhamdulillah..kwn yg slalu menghiburkan aku datang jgk skolah!!..hahaha..aku igt aku sorang ja..tk dak kwn..: '( ..nk lari satu malaysia ni kna ada nombor..nombor aku apa dia tk tau..HiLANG!!! HAHAHA!! ni smua kerja azizul la!! p koyak abes.. dia tk bg aku p so dia koyak nombor aku.. HRAM JADAH!!.dari START smpai ke FINISH kami jln..haha..tk dak mood nk lari.. hahaha ..ala lg pon..aku bkn nk sgt dpt nombor stu.. BUKAN DPT DUIT PON!!..hahahah.(bak kata Amir)..LOL.. aku pon dh ada dua acara aku amek..lompat tggi dgn lontar pluru..aku dpt rsa 79% aku leh dpt pingat..haha..tk ley yakin sgt..aku pon tkot klau dok smangat2 tgk2 kaki aku tekepak..adess!!!knp jd begini?? :'(..aku tau aku tk men kriket tkpa!ni smua punca kriket la..!! :'(! TKKAN AKU NK TKURUNG KT UMAH JA WEI!!!

hmm..and aku harap2 sgt...aku dpt pingat dlm acara2 aku..dh la acara aku hari kejohanan plk..adess!!then bila aku dpt pingat..aku tau nk buat apa kt pingat tu.. ; ) ..ok then..if i have a new story, insya Allah i will share with you..

No comments:

Post a Comment