Saturday, July 2, 2011

Scream

so..today aku tk p skolah..hehe..stu sbb smlm pon aku tdo pkol brapa..2 kot??chatting ngn Dia kt fb..hehe ;) .dua..sbb??hmm..pham2 la..bkn dmam tp ulser yg menyakitkan hati ni!!! adess!! smlm mak ayh aku g umah ustaz blk smpai kol 2 30 mlm cm2..blk2 mak aku tgk aku bru nk tdo..then ckp la ..mak.esk tk p skola kot..mak tya..psai pa?? aku ckp..mulot jd ulser lg!! ni ulser yg paling damn aku kna..mak aku ckp..hmm..tkpa..esk mak p cari ubat..aku pon (fuhh lega..)..hehe..arini aku bgn kol 12 30..hahhahahah!!! bgn2 rsa ulser tu dok main2 dlm mulot aku(SAKIT LA SIAL!!) . aku nk bkk mulot pon tk bley! aduhh .. mndi2 perut plk rsa lapar! ==" !!!! nk mkn sakit..adess. tp aku try jgk! mak aku pon..time mulot aku jd ulser la dia msk sedap2!! :'( ..tk puas gla aku mkn!! tk dpt rsa nikmat masakan mak aku! :'( .. tgk2 Gadisku send msg kol 12 tngah hari..heran r..aikk??dia pon tk p skolah jgk ka??igt2 blk..(ohh btoi r..ada jaya waris form 3 arini) .jaya waris arini blk awal.so tya dia lg tk p skola ka arini(nk amek comfirmation)..haha.. tgk2 mmg btoi dia tk p skola..=="!! ..bhahahahhaa!!adess..aku igt blk awal..tgk2 tk p skola trus..adess..SO BILA ULSER AKU NK BAIK??!!!!

No comments:

Post a Comment