Monday, August 8, 2011

Battlefield Heroes..





hyepp.. salam. xD. Masya Allah.. aku rndu gila kt game ni!!!! BATTLEFIELD HEROES!!! ARGHHH!! bila aku dgr lgu Chris Daughtry- No Suprises .. tringat gila msa zaman aku battlefield ni!!sbb sambil aku men game ni.. aku bkk lgu tu..haha! damn!!! bg aku game ni la paling best!!! perang2 lawak.. game ni bkn men single player.. tp game ni ONLINE GAME!! aku dpt tau game ni msa sblum aku nk amek pmr.. dlm bulan 6 cm2..lpas2 aku dpt men game ni.. adess.. bleh ckp 24 aku men.. smpai tk kenal siang mlm der!! arghh!! RNDU BEB!! game ni jgk aku dpt byk kwn..kwn dari US pon ada.. aku add depa dlm facebook..huhu..tk sangka jgk aku kenal dlm game smpai bleh ckp ( BESTFRIENDSFOREVER ) .. huhu.. depa2 ni la yg kami tk lose contact lg.. kami still rapat.. ;)

Syarief Hidayatullah(Kelantan)
Ahmad Zulhaziq(Kuala LUmpur)
Ahmad Zulhakim(depa dua ni adik beradik). xD .. dekat facebook nma dia Ponne Potia..
Nabil Hadif(Kuala Lumpur)
Amir Hakim(Kuala Lumpur)

ni ja yg still keep in touch..haha.. dlm byk2 ni aku paling baik Syarief tu lah.. bila ada problem..kami masing2 share masalah..




aku slalu bila nk on9 game ni.. aku ajk dia la.. slalu aku geng ngn dia ja.. best.. dia pro..slalu kasi tmbk headshot kt Zulhakim..hahahahha!! seyes lawak!!
yg aku pulak slalu dok gna TANK!! hahaha.. (pengecut).. TAPI BEST!!! slalu cmtu la.. AKU DRIVE.. syarief kwn aku dok atas tu.. bhahaha.. BEST2!!



lg stu kami suka naik PLANE!!! nmpk tu!! bhahahaha... BES R SIAL!! hmm.. tp bila lpas aku pmr.. syarief pon dh msok U..Zulhaziq pon dh naik form 5.. nk spm.. aku ajk dia on9.. dia ckp.. kna study nk amek spm.. :( .. aku rndu r game ni.. bila aku dgr ja lgu chris dauhtry ni seyes aku mcm nk main!! :'( .. klau nk tgk.. tgk kt facebook aku.. ada aku boh album online game. ada r aku amek gmbr aku tgah men.. huhu .. ni ja yg aku nk luah.. aku tba2 rsa rndu.. huhu .. :'(

No comments:

Post a Comment