Sunday, January 1, 2012

Tahun 2012 Dunia Berakhir? Siapa Tahu? LOL..

hye.. sye syed amir.. disini sye nk mngucapkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SELAMAT TAHUN BARU!!!!! HAHA.. mcm mna dgn tahun baru hampa?! ada dapat hadiah ape2 tak?! haha!! tahun baru ni kita kna la jd org yg bersemangat!!! btol tak?! hahaha!!! okay aku over!! tp aku semangat!!! :P aku rsa aku dpt hadiah utk taun baru ni.. aku dpt.folio geo yg aku kna siapkan.. kerja kursus utk spm taun ni.. and aku dpt attend dlm SPM CANDIDATE!! HAHAHAA.. BEST KAN HADIAH AKU?!?!! YAW BITCH!!! >< style gila hadiah2 utk taun baru aku.. anyway.. sorry sebab aku tk dpt nk buat new post.. sbb internet aku rosak.. huhu.. so smua org dh buat resolution? utk taun baru? and bila taun baru.. hampa msti ada azam baru? haha.. skarang aku nk bgtau azam2 aku apa utk taun baru ni..

  • 1. aku tak maw buku latihan/nota macam rojak..ngeee
  • 2. aku nk buku latihan/nota aku pastikan smuanya lengkap dan menarik ^^
  • 3. of course aku nk blajar btol2, sbb taun ni aku spm candidate..haha.. (YAW BITCH!!!)
  • 4. aku tk nak taun ni aku hdup dgn computer ja..kerana computer membuat kan aku addict ><
so itu ja larh azam2 aku utk taun baru ni.. huhu. harap aku bleh fullfill nya.. aisehman.. AMIN!!! :) .. apa2 pun aku nk ckp kt hampa SELAMAT TAHUN BARU 2012 kepada org yg mnyambut merry christmas MERRY CHRISTMAS^^

No comments:

Post a Comment