Thursday, July 14, 2011

speechless

hmm..taun ni byk aku buat Lid aku kecewa...bkn taun ni sja kot..taun lps ada gak..ntah..mak aku slalu ckp aku ni suka bg kecewakan mak and lid..hmm..taun ni mula skali aku gadoh..lps gadoh ketom..lps ketom rokok.. =='! maafkan amir Lid n Mak..amir tau amir ni ank yg slalu buat jahat..slalu menyakitkan ati mak and slalu buat mak n lid kecewa..amir dh byk buat dosa kt lid.. Amir sedar yg amir ni dh hanyut.. amir pon dh mcm jahil tntang agama...amir pon tk sepandai Pet,Tasya and Awin..amir mintak maaf jgk sbb tk mampu nk bg apa yg lid harapkan psal result mir..bila aku tgk Lid aku bg duit skola..duit tu mcm aku nk bg blk ja kt Lid aku..sbb aku pikir aku ni mcm tk gna..ank yg tk pnting..buat perabis duit Lid aku ja.. aku tk nk nyusahkan Lid and mak aku. knp aku degil dan knp mesti ada sikap yg mcm tu?? tk bley ka aku dgr ckp lid dan mak?? :'( ..dlu ayh aku bg duit skola untuk memastikan aku mkn kt skola bg kenyang..tp? apa yg aku gna duit tu?? bli rokok..=='!!! KNP AKU SGGOP BUAT KT KEDUA IBU BAPA AKU CM2?!!! Aku igt esk besar aku nk jd ahli sukan...atlit..tp?? nk buat cmna..kaki aku tekepak.. i accept what you give to me ya Allah..at least i can prostrate to you Ya Allah..and i hope you can show me a good way for my future.. Amin.....



No comments:

Post a Comment