Monday, July 25, 2011

long time no see..xD

lmanya aku tk jenguk blog aku..hehe..smpai tk update pa2..hmm..talking about long time no see..i have many problems in this month..=='"!! .. bulan ni aku kntoi rokok dh dua kali.pnjng crita dia..klau nk dgr jmpa aku.aku crita stg..hampa jd mls nk bca lak kan..bhahaa.hmm.. lpas2 dua kali knntoi aku dh tk brani nk pgg rokok dh.. bila aku pgg aku rsa aku dh tipu lid n mak aku.. kan kan kan?? :D..so skang ni aku tk mau ada kaitan lg ngn rokok2..
hmm..alright2.. kita lupakan topic psal rokok2 ni..kelmarin ada hari kokorikulum..kwn2 aku yg dok ngn aku smua ckp..*boring ank hram r!!* .. but for them..for me tk sgt..sbb aku tunggu part aku nk dpt sijil ngn trophie..hehe.. dua benda tu jgk aku nk bg hilang kecewa lid n mak aku.. hope that.hmm. aku tgk dlm byk2 persatuan..persatuan TAEKwondo MCM HRAM G... sepak kayu pon tk ptah..seyes mcm hram..bhaha.. ntah kayu taun bila depa amek..tu pon gagah nk sepak bg ptah..tp SILAT..fuhh..style!! aku tgk tk kelip mata.. haha.. tp boring jgk.dia tk mai skola sbb *tk bgn tdo*. tk dpt tgk muka dia.. dh la mggu2 ni dia tk ley on9 sgt fb.. :( .. im gonna miss her.. hmm.. ya la..budak2 form 3 percubaan pmr kan dh nk dekat.. so kna pulun la dr skarang..spttnya kna pulun dr awal bulan nuh..bhahaha.. hmm. aku dok getaq psal peksa akhir taun.. adess.. rsult aku mcm hram gak r..(no need to ask k?) :D.. smpai tang ni ja kot?? HALA KOT TKKAN KOT!! sorry tk pnjng sgt crita aku..klau tk mmg aku nk buat pnjng. tp mlm ni ada mkn2 kt umah kwn lid aku..kna ikut.. lol ..ok.. dont worry..aku ada pa2..aku crita la kt sni nah.. ;)

No comments:

Post a Comment