Friday, August 5, 2011

The First Letter She Gave To Me.. :D


hai..:D .. dok usha pelik pa?? haha.. ni la surat pertama yg dia bg kt aku.. smpai skang ada lg.. aku rsa2 surat ni msa bulan 1 kot.. taun ni la.. huhu.. kenangan2..hehe.. errm.. msa tu aku nk blk skola kot.. aku blk jln ngn dia.. smpai sekerat jln.. dia sruh aku benti.. then dia bg la surat ni.. sambil aku nk blk umah aku bkk la.. the bca.. hampa nmpak tk apa dia tulis tu? klau tk nmpk aku nk tulis ni.. hehe


Suara Dengarkanlah Aku

Apakah Aku Selalu Dihatinya?

Aku Disini Menunggunya

Masih Berharap Di Dalam Hatinya..........


so.. ni la isi2 dlm surat warna BIRU yg dia kasi tu..haha.. baris pertama aku bca pon aku dh tau ni lagu sehijau daun-suara ku berharap.. lg pon.. lgu ni aku yg perkenal kt dia kot.. ntah.. not sure.. so.. thanks for the read yaw.!! sorry.klau buangkan masa hampa ja..aku boh kt blog aku pon.sbb nnti bila rndu usha la surat ni..haha.aku jmpa surat ni dlm dompet yg aku tk gna dh.. lg skit aku nk buang dompet tu.. seb bek aku check dlu.. kot2 ada duit ka.. tgk2 ada surat ni.. ;) ..

No comments:

Post a Comment