Friday, July 29, 2011

langkawi tour

akhirnya aku smpai jugak ke sg petani ni!!! haha.. tk ley jd ni.. bru tiga hr dh rndu kt rumah.. adess.. tu mcm na nk msok universiti.. bhaha.. aku nk p langkawi nk tdoq 24 jam ja dlm bilik aku..bhahah.. bes sial!! sejukk.. aircone then2.. ada swimming pool !!!.. haha.. cikgu sruh kami tdo awal..kami tdo smpai kol 2 3 pagi.. aku nk tdo..kwn aku ckp .. lek r.. tdo awal bkn syok pon.. mai men poker dlu..hahaha... yg lawak kwn aku.. dia dok ckp ngn mak dia kt handphone kt luar(dok buat brani pa tk tau).. tgk2 mai lari msok blik kami dok men poker.. dgn tk ketuk pintu..kami igt warden dh.. tgk2 dia.. dia ckp.. aku dgq org menjerit sial dlm hutan.. aku ckp..( p dh.. bru sec day dh dgq mcm2 dh..).. dh la time tu 3 pagi.. esk nk kna bgn lagi smayang subuhh.. dgq2 kwn aku ckp lgutu.. aku msok bilik aku aku selimut stu bdn.. tdoq.. kwn aku amek yassin letak bwah bantai..hoho.. msa tdo tu.. esk tu kwn aku yg dgq mnjerit tu ckp.. ada bnda putih lalu dpn pintu bilik aku.. SIAL LA...PUIH.... nsib baik time tu aku dh tdo..tkpa la.. alhamdulillah tk jd papa.. paling bes kt pantai la.. hehe.. ada photographer dok tngkap gmbr2 hot.,. pompuan baring atas pasir depa amek.. tmpt tu la kami cuci mata..bhahahha!!! smpat la jugak bgmbr2 kt situ.. huhu.. abes aktiviti tsebut.. kami pon pulang la ke akademik koreksional.. mndi2 siap2 smua.. pkai bju melyu p bca yassin.. msa tu SINGAPORE NGN MALAYSIA ada perlawanan..haha.. depa pon apa lg.. WEH CPT AMEK AYAQ SAMAYNG.. NK TGK BOLA NI! (style aku minat sma bola) .. abes2 bca yassin trus p dataran helang.. kt sna ada gerai2 mkn..tgk bola kt situ la.. aku tgk makin lama makin boring.. aku ajk zul p jln2 kt dataran helang.. huhu abes2 bola. aku trus lari p bilik.. aku keja nk kna aircone ja..hahaha!! mlm2.. kami mcm besa la.. bkn tdoq g.. kol 2 3 pagi cmtu.. huhu.. mls nk tdo awl2.. nk dok puas2 kt tmpt tu..bg kna aircone puas2..haha.. third day (today).. AYAQ TKDAk...!!! nk mndi cmna tk tau.. adoi.. cikgu ckp.. klau ayaq tk dak kita dok sni stu hr lg..(mak oi!!).. then warden mai ckp.. ok.. oleh sbb kita tk dak air.. kita tepaksa la mndi di swimming pool.. tp jgn dok buat flip pa smua.. mndi scara darurat la nah.. time dia nk ckp (ok boleh mndi skarang) kami serbu swimming pool tu.. terjun pa smua.. backflip front flip smua kami buat.. warden tnganga ja..hahhahahaha!!! MANYAK SYOK WOO KWN!!.. hahah. abes2 mndi p msok blik packing2 brg nk blk sp.. ustaz blue mai kt aku ( ustaz yusof.). dia ckp.. kamu jd tender saya ha.. bwak bag ni smpai ke skolah bndar .. boleh?? aku pon.. err.. boleh2..hehe. dia ckp.. tkpa..smpai sna saya bg hadiah.. aku pon ikut la ckp dia.. smpai skola bndar aku pgang bag POLO dia..hahaha... then dlm kol 4 5 cmtu kot smpai la kt skola bndar.. ustaz blur tu bg kt aku rm5.. jd la.. alhamdulillah.. rezeki tu.. hahah.. jd smpai sni ja larh.. nnti ada pa2 story aku share lg.. insya Allah.. Assalammualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment