Friday, January 20, 2012

When school make us bored :D

salam.. lol. hampa lama tk nmpk aku update post ha? sorry.. sbb aku busy.. busy ka? aku pun tataw.. adess. OK LETS START.. arini hr jumaat.. aritu cikgu SEJARAH, PUAN ROHANI.. dia dh bgtaw sruh mai hr jumaat pkol 3 ptg.. sebab nk cat kelas.. sebelum ni pun kami dh cat.. tp tk abes lg.. bru cat dinding.. hurmm. so td ptg kol 3 30 aku mai la.. call member aku sruh mai amek aku.. moto aku tk p repair2 lg.. bila nk p repair ha?! haha.. lpas dh msok skolah. kami p lepak lepak2 blakang toilet pompuan.. sembang2 pastu tgk jam.. dh kol 4 !!! cikgu tk mai2 lg.. wth.. sruh member aku call cikgu sejarah kami. tp dia tk dak nombor.. dia ada nmbor cikgu math kami.. PUAN ZURAINA.. hahah.. pastu try mintak nombor cikgu rohani.. zuraina tu tk dak pulak nombor dia.. yg dia taw umah rohani tu.. HAHAHA..jd keja nk kna p umah dia pulak..(ROHANI!! OO ROHANI.. JOM P CAT KELAS.. ) HAHAHAHA.. pastu kami pun macam.. *ermm nevermind lah* so kami lepak la kt situ lg.. lpastu kebosanan sudah smpai.. kami mula nk buat keja jahattttttt. haha.. first kami dok plan nk kait pelam kt taman burung.. tp galah tk dak.. sec p kt bilik sukan.. curi bola takraw.. main timbang2..( ok aku sorang ja dok timbang2..) hahaha.. pastu aku letak balek bola takraw tu, aku ajak depa p kantin.. dok pikiaq dpt ayaq mineral ka.. ok la jg. tp sepatah haram kami tk dapat nk amek pa pun.. hahaha.. and then kami geram.. aku sruh member aku bawak kluaq pisau gunting paip gas.. HAHAHAHHAHAA.. tempat masa burger kot tk silap aku.. lol.. kami smua dok pikiaq nnti cik kantin nk masak burger meletup kantin.. pastu DAPAT CUTI SEMINGGU LG.. HAHAHAHHA.. adesss. pastu kami belah dr kantin.. kami mula operasi ke toilet pompuan.. msok2 toilet pompuan tjumpa gam.. pastu.. (eh, ada tong sampah la..) LOL.. kami pelik awat dlm toilet ada tong sampah.. bukak2 tong smpah tu.. tedieeeeee!!! hampa paham2 la kan? smua dlm tu barang2 pompuan ja.. hahaha.. kami boh gam kt dalam atas tong sampah tu.. lol. apa motif pun tataw.. tgk jam dh kol 5 30. warhhh.. cikgu rohani HAT ni mmg MELAYU BTOI .. try buat kt dia cmtu tgk.. bru dia taw apa kami rsa.. haishh.. mmg janji MELAYU bak hg. (ayat perli) klau tk mai nnti kna dimerit lak.. ni dia pulak tk mai.. kna dimerit kt dia r.. last2 kami blek cmtu ja.. hoho.. pastu smpai sni ja larh cita dia.. lol.. so aku nk gtau. DAH KALAU NK BUAT KEJA JAHAT2. BUAT JAHAT BTOI2.. HAHAHAHAHA PIECE

No comments:

Post a Comment