Sunday, February 5, 2012

new story? :D

hai.. assalamualaikum.. lamanya tk buat new post >< .. haha.. sorry to say klau aku ckp aku tk dak masa nk buat new post.. sbb .. agak busy skit.. (busy ka??) .. haha whatever..so berdirinya aku dekat sini ingin memaklumkan yg aku sedang kebosanan.. sbb tu yg aku tringat kt blog aku blek.. lolz.. hr ni jugak hari BERSEJARAH KEPUTERAAN Nabi Muhammad.. sempena kelahiran Nabi S.A.W . so Salam Maulidur Rasul ( Kelahiran Rasul) ;) Tapak kelahiran baginda pula mempunyai satu bangunan kecil yg dikenali sebagai Maulid Nabi.. warhh..!! dekat skolah aku pon depa buat sambut sempena utk maulidur rasul jgk.. tp aku tk p.. sbb bgn lmbt.. huhu.. bgn2 dr tdo.. dgr org dok selawat. kt IPD .. hampa taw kan? ok style :D.. esk plk adalah hari thaipusam.. sepatutnya bg org2 yg beragama islam wajib dtg ke sekolah esk.. tp aku rsa aku tk p gak kot.. sbb aku terlupa nk bgtaw kt mak aku esk skolah.. kdg2 mak aku gerak aku klau aku bgn lmbt.. kdg2 aku bgn sndiri klau aku bgn awal pda mak aku.. lol.. errr .. lg pon keja skolah aku tk siap lg.. :( ..math ngn bi.. esk seriously aku nk bg siap smua la. >< malas btoi la aku nih!! hampa taw tk cara2 nk buang sikap kemalasan tu?! urghhh!! ok stop psal ni dlu.. aku nk bgtaw.. ayah aku sruh aku p daftar buat lesen. warhhh. tu yg syok dgq tu... tp nk buat lesen. kna study undang2 jalan raya.. klau tk bca mcm mna nk pass? 42 keatas bru pass.. warhh.. dgr mcm senang kan? tp klau tgk soalan dia.. perghh.. mmg byk yg kena hafal.. ayah aku sruh aku amek lesen moto bsar.. LOL! dpt ja lesen L.. ayah aku nk bli moto.. haha.. aku dh lama tk naik moto nih.. sejak2 yamaha nauvo aku tu lingkup.. adess. so aku kna la usaha utk dpt lesen L.. nnti dpt moto bru!! tk sabaq siot!! >< ada malam tu. aku tk ley nk tdo.. pikir psal dpt lesen-dpt moto-dpt lesen-dpt moto.. haha.. last2 aku amek undang2 aku bca.. and then aku rsa sleepy.. leh jgk tdo.. pak aku pulak tk bg bli moto besa2.. dia ckp..( adess. hg nek moto besa2 awek tk pndng hg aih).. so aku dh buat pilihan malam yg aku tk ley tdo tu jgk.. aku nk bli moto FZ 16 !! haha. nk tgk moto dia? jap. 1%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
100% !!!
JENG3!!! amacam? stylo tk? hahaha.. adess.. aku tk ley tgk body dia.. aku rsa cm nk sruh pak aku bli skarang jgk!!! >< haha.. dpt moto ni.. nek tk biaq pya.. nk tayang kt member2 aku.. yg kedekut sgt nk bg aku nek moto depa.. WTF WOI!! tk kelapaq aih nk nek moto hampa dah. dok berkira ngn member2. cm harem.. tkpa2.. bersabar itu adalah separuh pada iman dan ada jugak hikmah dia.. haha.. k la.. dh kol 12 lebih.. aku chow dlu.. salam dude ;)

1 comment: