Sunday, February 19, 2012

dont know

salam all .. :).. now im so bored.. now? TODAY :D .. haha.. what ever.. td kt skolah.. aku pinjam pisau member aku.. nk asah pensel.. tgah2 asah tu.. aku ter ASAH jari aku.. haha.. adess. darah tu nk stop >< aku cari tisu.. then balut kt jari aku.. aduhh.. senak perut aku tgk. hurm .. and now aku rsa dia jauh dh drpd aku.. tk mcm dlu.. siang malam petang.. she always be with me.. :) sekarang lain dh. nevermind.. now aku malas dh nk control.. sbb bila aku control.. dia marah2.. so aku cuba live alone without her.. for awhile :) . dan aku pon malas dh nk jealous2. huhu. dia kata aku ni cemburu kuat? cemburu kuat pon sbb aku sygkan dia.. aku nk tgk dia hdup mcm mna bila aku tk control dia. dia sembang ngn laki len? aku hanya perlu tgk ja larh.. tahan la skit perasaan cemburu tu syed amir oi k? kuatkan la semangat.. jangan pasal dia hg jadi LEMAH!!! biaq la kt dia.. nk sembang ngn laki len pon.. klau dh suka sama suka.. apa salahnya? aku sggop lepaskan dia.. sbb sepanjang aku kapel ngn dia pon dia slalu putus asa ngn aku.. if now she have another boy, i let her go.. silent and i let her go.. cuma aku mintak laki tu jaga dia elok2. hurmm.. sekarang ni tgk larh.. dia stay back kt skolah pon mana nk tefon n msg aku smua.. tk dak aih.. huhu.. yg aku ni? blek2 skolah.. hp dok lekat kt ketiak aku ja.. kes tggu dia msg or call aku pya psai.. huhu .. tkpa la.. aku nk tgk sejauh mana dia bleh jaga diri dia tu.. :) k salam

No comments:

Post a Comment