Thursday, February 16, 2012

its empty :)


good evening all .. ladies and gentlemen :) .. i dont know what to do now.. mati akal. haha.. now.. i am forever alone.. she? yes she.. were break up already.. semalam gadoh.. kes dia cakap lelaki ni kuat cemburu.. klau aku tk cemburu.. tk tk amek kesah dh aih pasal hg.. knp pompuan susah nk paham? aku nk cakap bahasa paria hg bukan paria.. dok pon kls pndai.. budak science plk.. yeah. pagi td aku cuba and cuba and cuba utk dapatkan dia blek.. tp dia tetap tolak aku sbb sakit hati.. apa aku boleh buat? dgn hati aku yg tk ikhlas ni.. i let her go.. go dear. go what u want to do.. dont think about me anymore.. dia pon dh ckp.. dia bnci aku.. haha.. so.. i think positive.. apa aku boleh buat lagi? aku cuba nk dptkan dia blek.. dia tetap tolak aku.. and dia dh bnci aku.. aku teringat dia? dia ada teringat kt aku? dlu aku sruh dia janji hubungan aku ngn dia tkkan putus walau apa pun terjadi .. tp janji tu hanya PALSU semata mata.. dia sedih dia keseorangan aku slalu ada ngn dia. but? she shit me .. dia tolak aku mcm org bodoh.. biaq la.. dia yg nk jadi cmni.. aku ni tk layak pon ngn dia.. dia pndai.. aku ni.. alahai.. ilmu tk tinggi mna pon. hurmm .. ok.. thats all .

salam

1 comment:

  1. alahai.. shame on u kid! juz remember ur still young and ur relationship wont last forever. U'll meet bunch of girl when u r matured enough! ur monkey-love is just for u to learn!

    ReplyDelete